HERBALIFE VERBOD OP WEBSITES

Datum: 15 December 2016

Advisory: Retail Websites/Applicaties - (Nederland)

________________________________________________________________________

Om onze Onafhankelijke Herbalife Members verder te ondersteunen in hun bedrijfsvoering, met inbegrip van de verkoop van producten via internet, is Herbalife verheugd om aan te kondigen dat wij de komende maanden de "HerbalifeGO.com" web technologie zullen gaan lanceren. Dit geeft Herbalife Members de mogelijkheid om hun eigen professioneel ontworpen, op maat gemaakte en op basis van een platform gehoste en een door Herbalife geleverde website te hebben. Dit alles zal kosteloos zijn voor de Members. Dit is inclusief de 'Herbalife + "App, beschikbaar om te downloaden als een mobiele applicatie door de Members, en" HLF Go "een klanten App, beschikbaar om te downloaden als een mobiele applicatie door de klanten.

HerbalifeGO.com", "Herbalife+" en "HLFGo" zullen:

 Member productiviteit, klantenservice, klantmanagement en communicatie verder verbeteren;

 Members helpen met voedingsplannen voor hun klanten, zoals deze zijn gecreëerd door

 Herbalife voedingsdeskundigen, met het beheren van klanten-metrics, met het delen en volgen van hun vooruitgang en orders;

 De klantrelatie, -opleiding, -ondersteuning, -retentie en -verwijzingen verbeteren; en

 De klanten in staat stellen om voedingsplannen en oefeningen aan te passen en te delen, te chatten en vooruitgang te delen met hun Members, educatieve tips te krijgen, het laatste nieuws van Herbalife te volgen en te zijner tijd 24/7 producten te bestellen vanaf elke locatie.

Zodra de tools zullen worden gelanceerd, en alle functies zijn afgerond:

1. Alle Members die het internet en/of mobiele applicaties gebruiken om producten te verkopen kunnen dit uitsluitend doen via "HerbalifeGO.com", "Herbalife +" en "HLF Go"; en 2. De Members zullen alleen gebruik maken van geautomatiseerde redirects en links van een bestaande URL die of domein dat een retail site host als alle bijbehorende, content bevattende webpagina's worden verwijderd, of als de inhoud op de bijbehorende website (s) is beperkt tot de melding over de "HerbalifeGO. com "overgang samen met instructies voor gebruik. (Hierdoor kunnen de bestaande 3rd party website exploitanten een gemakkelijker overgang van hun bestaande klanten naar "HerbalifeGO.com" bewerkstelligen.)

Deze eisen zullen helpen de integriteit van het merk Herbalife te behouden en onze Members en klanten beter op te leiden bij de naleving van de productenclaim regelgeving. Zij zullen de relaties tussen onafhankelijke Herbalife Members en hun klanten aanmoedigen en bescherming herbevestigen. Persoonlijke relaties vormen een van de belangrijkste principes van het directe verkoopmodel, en vormen de basis voor het bouwen van een solide en duurzame onderneming.

De volledige tekst van een nieuwe Member Websites Regel zal worden uitgegeven na de lancering van "HerbalifeGO.com", "Herbalife +" en "HLF Go.

In de tussentijd, om onnodige financiële uitgaven te voorkomen, geeft Herbalife u deze vooraankondiging van de komende Regel en raadt zij Members aan zich te onthouden van het creëren, lanceren, of aankopen van een op internet gebaseerd detailhandel-hulpmiddel dat bijdraagt aan de omzet in Nederland. Dit omdat deze tools niet zullen worden toegestaan door Herbalife nadat de "HerbalifeGO.com", "Herbalife +" en "HLF Go" met volledige functionaliteit, zoals hierboven beschreven, zijn geïmplementeerd. Mocht u vragen hebben over deze mededeling kunt u contact opnemen met uw Member Services afdeling op + 31 30 2480199

.