AANKONDIGING NIEUWE BELEIDSREGELS

Datum: 1 juni 2017
Land: Nederland
Advisory: Gedragsregels en Beleidslijnen (Versie 31)
Effectief per: Onmiddellijk
Als Onafhankelijk Herbalife Member kunt u trots zijn op de vele soorten consumenten bescherming die geboden worden
door de Gedragsregels en Beleidslijnen. De Gedragsregels en Beleidslijnen zijn een belangrijk onderdeel van het HMP
en zullen u begeleiden bij de ontwikkeling van uw zelfstandige onderneming.
Als onderdeel van ons voortdurende doel, om de materialen die wij aan onze Members bieden te blijven verbeteren,
hebben wij de Gedragsregels en Beleidslijnen herschreven zodat deze korter en makkelijker te lezen zijn. Daarbij is ook
de volgorde gewijzigd om er een vloeiender geheel van te maken. Deze nieuwste editie van de gedragsregels is in
Nederland van toepassing per 1 juni 2017.
Als u zich alleen heeft aangesloten bij Herbalife vanwege het prijsvoordeel op de producten terwijl u uw eigen voedingsen
welzijnsdoelen nastreeft, dan kunt u zich richten op de volgende 2 hoofdstukken:
Hoofdstuk 1: Aan de slag gaan
Hoofdstuk 2: Bijzonderheden Membership
Mocht u zich, nu of in de toekomst, willen richten op de zakelijke mogelijkheid van Herbalife dan dient u naast de
hierboven genoemde hoofdstukken ook de hoofdstukken hieronder te bestuderen. Deze hoofdstukken zullen u richtlijnen
bieden bij uw zakelijke activiteiten.
Hoofdstuk 3: Business activiteiten
Hoofdstuk 4: Verkopen
Hoofdstuk 5: Sponsoring en leiderschap
Hoofdstuk 6: Marketing van uw business
Hoofdstuk 7: Gebruik van internet en elektronische marketing
De volgende 2 hoofdstukken zullen u begeleiding bieden bij een aantal specifieke, populaire manieren om u business uit
te voeren, zoals een Nutrition Club of een Weight Loss Challenge.
Hoofdstuk 8: Nutrition Clubs
Hoofdstuk 9: Weight Loss Challenge
Tot slot zullen hoofdstukken 10 t/m 13 uw belangrijke informatie geven over de volgende zaken:
Hoofdstuk 10: Handhavingsprocedures
Hoofdstuk 11: Aanvullende wettelijke voorschriften
Hoofdstuk 12: Privacy- en gegevensbescherming
Hoofdstuk 13: Definities
Ter aanvulling, de meest recente versie van de Gedragsregels en Beleidslijnen zal de volgende herziene en/of nieuwe
Regels bevatten:
Gedragsregels en Beleidslijnen
Regel nummer
en naam
Omschrijving van de update Revisie
Regel 1.1.8:
Betalingen
Verbetering Ver. 31: aangekondigd via Advisory (1 juni 2017)
Deze Regel is herzien om ondersteuning te bieden aan Members zodat
zij aan hun klanten betalingssystemen kunnen bieden die conform de
huidige standaarden in de industrie zijn.
KLIK HIER
Regel 2.1.2:
Burgerschap en
verblijfplaats
Nieuwe Regel Ver. 31:
Ter aanvullening op de Verboden landen update is er een nieuwe
Regel toegevoegd aan Sectie 2.1 "In aanmerking komen voor een
Membership" getiteld "Burgerschap en verblijfplaats"
KLIK HIER
Hoofdstuk 2:
Bijzonderheden
Membership
Verbetering Ver. 31:
Herziene Regels en Formulieren om "Life Partner" toe te voegen.
KLIK HIER
Page 2 of 2 Rev. 01062017
Hoofdstuk 3:
Introductie
Nieuwe Regel Ver. 31: Aangekondigd via Advisory (1 juni 2017)
De introducerende tekst is gecreëerd om te benadrukken dat de
toegevoegde waarde van directe verkoop ligt in de persoonlijke relatie
die een Member onderhoud met diens klanten.
KLIK HIER
Regel 3.1.3:
Hoog houden
van de
reputatie en het
imago van
Herbalife
Update Ver. 31:
Herziene regel, Voorheen bijgevoegd als Regel 8-I
Nieuwe Regel gecreëerd en de bestaande Regel herzien om het
belang van positief gedrag van Members te benadrukken en om
duidelijk over te brengen dat het voor Members niet is toegestaan om
discriminerend of intimiderend te zijn wanneer zij in contact zijn met
medewerkers van Herbalife.
KLIK HIER
Regel 3.1.10:
Interviews of
verklaringen
aan de media
Update Ver. 31:
Deze Regel benadrukt dat Members contact op moeten nemen met
Corporate Communications om vooraf toestemming te krijgen om een
interview te geven of een verklaring af te leggen aan de media.
KLIK HIER
Regel 3.1.1:
Gedrag
tegenover
Herbalife
medewerkers
Nieuwe regels Ver. 31:
Nieuwe Regel gecreëerd en de bestaande Regel herzien om het
belang van positief gedrag van Members te benadrukken en om
duidelijk over te brengen dat het voor Members niet is toegestaan om
discriminerend of intimiderend te zijn wanneer zij in contact zijn met
medewerkers van Herbalife.
KLIK HIER
Regel 3.2.5:
Verboden
landen
Update Ver. 31:
De tekst in Regel 3.2.5 is aangepast omwille van recente wettelijke
veranderingen.
KLIK HIER
Regel 4.3.7:
Klantenservice
Nieuwe Regel Ver. 31: Aangekondigd via Advisory (1 juni 2017)
Deze Regel is gecreëerd om te verzekeren dat Members een
hoogwaardige klantenservice blijven bieden.
KLIK HIER
Hoofdstuk